m@mm@2007 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Noen som vet noen andre grunner enn graviditet(testet negativt i hytt og gevær(... ) når man han uteblitt mens, hodepine, menstruasjons smerter/eller murringer kan man kalle det kanskje.. kvalme om morgenen og i tillegg litt ekstra, helt vanlig blank utflod??? Har satt inn kobberspiral i vår, men kan dette kanskje være tegn på at den ikke sitter i riktig posisjon lengre?.. Vegrer meg litt over å gå til legen, er ikke sånn kjempe begeistret for fastlegen min, egentlig ingen av legene her i kommunen, de er ubrukelige.. så tenkte jeg skulle høre med noen her om dere har noen idè eller erfaring..? Setter stooor pris på svar..
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Hei! Med kobberspiral skal ikke mensen utebli men bli sterkere (blø flere dager) og mere mens smerter sies det. Har selv nettopp tatt ut min etter 5 år. enten sitter den hvis ikke er den fornt ut, vet ikke om du har kjent etter om du kjenner tråene fra den ved tappen? hvis du ikke kjenner dem så kan det hende du må ta deg en tur til fastlegen din selv om du ikke liker han hehe:O) men jeg hadde også en del blank utflod med spiral.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå