Gå til innhold

Da er det snart 1. desember


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

og kalenderen er nesten ferdig montert, håper å få det ferdig i morgen, og jeg har funnet frem julepynten. Merker at jeg hadde færre småting blant julepynten enn det jeg trodde. Skal suplere med litt andre ting også, blant annet Tassen bok om jula og drømmehagen figurer, men resten skal jo liksom være julepynt, da... Nå må jeg begynner å bruke hodet! Ish!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kollega av meg hadde tørket noen kvister (men kan jo kjøpe sånne trollkvister), sprayet de hvite og hadde de som pynt inne på datteren sitt rom, så hadde de laget røde filthjerter et år som de hang opp på kvisten.

 

Lager du noe tilsvarende har du plutselig mange dager du kan ha røde filthjerter :-)

 

Digger julekalenderideen din! Neste år kommer jeg til å lage noe tilsvarende! :-)

 

Og du, håper vi får se bilde av den på bloggen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smart! Har trollhassel på peisen som jeg tenkte julepynte. Skjønner jeg må lage litt pynt til det, ja. *kjøpe mandag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det tenning av julegranen i Kolbotn sentrum, og på søndag er det tenning av julegranen i sameiet her - rett utenfor kjøkkenvinduene våre! Det blir så lyst og fint! Julenissen og musikkorps kommer begge dager, og jeg håper bare ikke regnet som er meldt kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor fort tiden går. Julestjernen hengte jeg opp i vinduet for mange dager siden. Trengte litt lys.. spørs om det ikke sniker seg opp litt julepynt her og der etterhvert også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er kalenderen ferdig. Skal bare stryke litt på den så skal jeg få tatt bilde og lagt ut. Neste prosjekt er julestrømper til hele familien! Linea fikk ny i fjor. ;)

 

Han opp julestjerne i vinduet i dag og har satt klar staker i vinduet i loftstua, må bare kjøpe skjøteledning. I trappa har lysestaken kommet på plass. Og på peisen står 4 kubbelys klare til advent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...