Gå til innhold

Blir gal av naboen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er en alenemor i midten av 40 årene, med skikkelig stakkars meg og ungene siden vi ble skilt holdning. Fisker noe imari etter sympati. Hun har en hund som er vant til å bo i enebolig, rasen er en vakthund type. Den bjeffer hele tiden og blir ikke luftet ordentlig står i hagen og kjeder seg og bjeffer. De helgene hun har fri har hun skikkelig høylytte rølpe fester, som holder meg og babyen våkne. Hun gir seg sånn i 6 tiden om morgenen. Nå sist helg hun hadde ungene hadde hun den høylytte fylle festen. Kjenner jeg blir så irritert, her går hun og skal ha sympati for de stakkars ungene også drikker hun seg drita når hun har ungene. Denne helgen har hun ungene og elste jenta som går på ungdomskolen har vist fest. Bor i rekkehus og det er så lytt, blir helt utslitt av dette her. I tillegg er vi selv eiere så det er ikke lett å klage til boretslaget heller. Også er jo ikke dette særlig gunstige tider å selge på heller. Blir helt matt, før hun flyttet hit var det så rolig og stille her, det var selvfølgelig fester innimellom men da fikk vi nabovarsler og det var ikke så ofte som nå. Ikke kan babyen sove ute lenger heller pga hunden. Prøvde å si ifra på en høffelig måte, men hun gikk til angrep og begynte å snakke om hvor synd det var på ungene som var blitt skillsmisse barn og de var vandt til å bo i enebolig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig! Blir helt oppgitt av slike naboer. Kjenner meg igjen ja.

Hva med å ta en tlf til politiet om husbråk ( gjelder også den stakkars hunden) Du har prøvd alt annet, så skader ikke

Skrevet

1) Så si ifra på en uhøflig måte.

2) Bank på og advar henne neste gang hun fester hele natta - så ringer du politiet og klager (og håper at politiet har mulighet til å komme for å jage henne i seng og gjestene hennes ut).

3) Isoler veggene mot henne bedre.

4) La være å synes synd i henne og be henne hente inn bikkja før du gjør det.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...