Frøken82 *er så lykkelig* Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Testa positivt idag :) 4 stykker sånn bare for sikkerhetsskyld (hehe), og alle var klart og tydelig positiv etter 5 sekunder Har ikke hatt mensen på 3 mnd nå, så er veldi spent på hvor langt jeg er på vei.. Har hatt sterke "murringer" + en del andre symptomer i 7-8 uker faktisk, men bare fått negative tester. Siste var hos legen for nesten 3 uker siden. Har jo hørt om di som testet positivt veldig sent, så er jo faktisk mulig.. Dette blir superspennende uansett :)
Stine? Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer så mye med graviditeten, og lykke til:) Velkommen inn på 1.trimester også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå