Gå til innhold

Her kommer jeg og :)


Frøken82 *er så lykkelig*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testa positivt idag :):) 4 stykker sånn bare for sikkerhetsskyld (hehe), og alle var klart og tydelig positiv etter 5 sekunder :D

 

Har ikke hatt mensen på 3 mnd nå, så er veldi spent på hvor langt jeg er på vei.. Har hatt sterke "murringer" + en del andre symptomer i 7-8 uker faktisk, men bare fått negative tester. Siste var hos legen for nesten 3 uker siden.

Har jo hørt om di som testet positivt veldig sent, så er jo faktisk mulig..

Dette blir superspennende uansett :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten, og lykke til:)

Velkommen inn på 1.trimester også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...