Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Haha, "hadde det vært mitt barn hadde hun ikke fått sånn sukkerkliss, er du klar over hvor mye sukker det er i is?"
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Er det ikke det han heter da, han adopsjonsfyren?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Haha, da er nok Eva og en dibber.. Friket jo helt ut pga juice og hårfrisyre.
Snupi27 Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 ååå han ja.. hehe.. nå tenkte jeg på jens august og eva som kranglet om datteren sin og hva hun skulle få spise.. hehe.. men nå er jeg med =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå