Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg er kvalm. Sånn gravidkvalm. Dvs grusomt kvalm. Det går i bølger, kommer og går. Jeg har også ømme og harde bryster, som også har vært vanlig hos meg når jeg er gravid. Føler meg ikke tipp topp. Greia er at jeg hadde en SA i juli. Etter dette har jeg kun brukt kondom. Jeg har hatt regelmessige el og regelmessig mens i de siste 3 mnd nå. Jeg ble ferdig med mensen den 17 november, og eneste samleie jeg har hatt siden da, er forrige fredag, altså bare noen dager etter mensen var over. Hvis jeg skulle blitt gravid den dagen, er det vel ALT for tidlig å få symptomer nå? Eggløsningen skulle vel vært rundtomkring den tiden, eller i uken som var nå, og den er også som sagt regelmessig hos meg. I over en uke har det kommet råmelk fra det ene brystet mitt. Jeg er livredd for at det er noe alvorlig galt med meg. Jeg kan umulig være gravid!!! HJELP§
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Glemte å si at jeg hadde sex fredag. Da var jeg og mannen på julebord og det ble litt kos etterpå, men han greide ikke fullføre. Dagen etter begynte kvalmen, men det var jo helt sikkert pga all vinen tenkte jeg. Nå har jeg vært kvalm i en hel uke.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Hvis du misstenker du er gravid så kan du ta en test?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Nei jeg mistenker at jeg har hjernesvulst eller noe annet!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Da burde du ta deg en tur til legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå