Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny her inne og er rundt og titter litt. Jeg har en gutt som er snart 3 1/2 år, så nå er det jammen på tide å prøve å få en lillesøster eller lillebror til Elias. Jeg tok ut spiralen i går og har en del sommerfugler i magen. Litt rart å skulle begynne på dette stadiet igjen, men utrolig spennende. Den magiske tiden min er nå i helgen, men siden spiralen ble tatt ut i går, blir nok første sjangse om en måneds tid. Jeg vil si gratulerer til alle dere som har testet positivt. Og lykke til, til alle dere som er i min situasjon. Blir spennende å følge dere her inne.

Klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, ksl75! Velkommen hit! :)

Jeg er selv ganske ny her. Venter min første IKM i neste uke!

Vi prøver også på et lillesøsken til gutten vår. Han er 1 1/2.

Lykke til framover! Vi snakkes sikkert igjen! :)

Skrevet

heihei! koselig med nye prøvere:) jeg er også ny.. har første ikm 9.desember.. dette blir noen laaange dager.. Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for det. Ja, håper vi snakkes her inne fremover :)

Skrevet

Heia.. :)

vi er visst flere nye her inne..

skal ikke påstå at vi har det direkte travelt..men..ja..

har lyst på ungene tett..så har en liten en på 5 mnd..har veldig lyst å bli gravid igjen snart.. :D

har ikke brukt no prevansjon siden fødselen,men har jo ammet da..og det skal jo være samme som sikreste sikkert..

men er jo lov å håpe alikavel ikke sant? :D

så går bare rundt og venter jeg..lurer på om jeg får mensen igjen eller om jeg kanskje kan bli gravid med en gang :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...