ksl75 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg er ny her inne og er rundt og titter litt. Jeg har en gutt som er snart 3 1/2 år, så nå er det jammen på tide å prøve å få en lillesøster eller lillebror til Elias. Jeg tok ut spiralen i går og har en del sommerfugler i magen. Litt rart å skulle begynne på dette stadiet igjen, men utrolig spennende. Den magiske tiden min er nå i helgen, men siden spiralen ble tatt ut i går, blir nok første sjangse om en måneds tid. Jeg vil si gratulerer til alle dere som har testet positivt. Og lykke til, til alle dere som er i min situasjon. Blir spennende å følge dere her inne. Klem!
ifie Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Hei, ksl75! Velkommen hit! Jeg er selv ganske ny her. Venter min første IKM i neste uke! Vi prøver også på et lillesøsken til gutten vår. Han er 1 1/2. Lykke til framover! Vi snakkes sikkert igjen!
Martemor<3 Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 heihei! koselig med nye prøvere:) jeg er også ny.. har første ikm 9.desember.. dette blir noen laaange dager.. Lykke til:)
ksl75 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2008 Tusen takk for det. Ja, håper vi snakkes her inne fremover
Vinden blåser Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Heia.. vi er visst flere nye her inne.. skal ikke påstå at vi har det direkte travelt..men..ja.. har lyst på ungene tett..så har en liten en på 5 mnd..har veldig lyst å bli gravid igjen snart.. har ikke brukt no prevansjon siden fødselen,men har jo ammet da..og det skal jo være samme som sikreste sikkert.. men er jo lov å håpe alikavel ikke sant? så går bare rundt og venter jeg..lurer på om jeg får mensen igjen eller om jeg kanskje kan bli gravid med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå