Gå til innhold

Alva!

Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere ha baby igjen?? Skal si dere er produktive! Gratulerer så mye! Når er termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser slik ut ja... Så sant jeg ikke mister da. Dette var ikke planlagt da! ;-) Har egentlig ikke klart å regne ut nøaktig termin, men rundt 10-12 august tror jeg. Skal bli utfordrende dette her. 3 barn, full og ny jobb, være gravid og bygge hus på en gang...phu...!

Skrevet

Ja, må tegne inn et nytt rom i huset nå! :-D Nett funnet det ut da, siden du har termin da...Er ganske akkuratt 2 år siden jeg fant ut jeg var gravid med Magnus :-)

Ny jobb og...Hvor da?

Skrevet

Ja ikke helt ny da, men begynte i høst. Jobber som lærer på ungdomstrinner. Er veldig mye å sette seg inn i og veldig travelt, men koser meg da!

Testet positivt i går, så har nettopp funnet det ut ja. Vi har faktisk tegnet inn 5 soverom i huset vårt, tenkte ene kunne være gjesterom, evt barnerom dersom vi ville ha en til om noen år. Hadde ikke helt bestemt oss for det, men nå slipper vi jo å ta det valget ;-)

Tror jeg får logge av nå. Mellomste på 4 år våknet i sted og hadde nesten 39 i feber stakkers, så bør pelle meg i seng og forberede oss på litt nattevåk i natt.

Skrevet

Trodde du kanskje hadde byttet jobb nå, men da er det jo samme jobben :-)

Lykke til med 4åringen din! Håper han ikke er veldig syk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...