Mersa og gutta <3 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Skal dere ha baby igjen?? Skal si dere er produktive! Gratulerer så mye! Når er termin?
Gjest Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Ser slik ut ja... Så sant jeg ikke mister da. Dette var ikke planlagt da! ;-) Har egentlig ikke klart å regne ut nøaktig termin, men rundt 10-12 august tror jeg. Skal bli utfordrende dette her. 3 barn, full og ny jobb, være gravid og bygge hus på en gang...phu...!
Mersa og gutta <3 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2008 Ja, må tegne inn et nytt rom i huset nå! :-D Nett funnet det ut da, siden du har termin da...Er ganske akkuratt 2 år siden jeg fant ut jeg var gravid med Magnus :-) Ny jobb og...Hvor da?
Gjest Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Ja ikke helt ny da, men begynte i høst. Jobber som lærer på ungdomstrinner. Er veldig mye å sette seg inn i og veldig travelt, men koser meg da! Testet positivt i går, så har nettopp funnet det ut ja. Vi har faktisk tegnet inn 5 soverom i huset vårt, tenkte ene kunne være gjesterom, evt barnerom dersom vi ville ha en til om noen år. Hadde ikke helt bestemt oss for det, men nå slipper vi jo å ta det valget ;-) Tror jeg får logge av nå. Mellomste på 4 år våknet i sted og hadde nesten 39 i feber stakkers, så bør pelle meg i seng og forberede oss på litt nattevåk i natt.
Mersa og gutta <3 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2008 Trodde du kanskje hadde byttet jobb nå, men da er det jo samme jobben :-) Lykke til med 4åringen din! Håper han ikke er veldig syk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå