Blue Lady Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Noen som har tips? Storebror på 3,5 skal ha pakkekalender i år, som i fjor, og da må hun også få. Hun ville garantert vært snurt hele adnventstiden om hun ikke får. Har kommet på .... stort sett nada... Noen som har gode tips?
~sjiraff~ Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Her hun glad i å bade? I såfall badeleker. Finnes som regel i pakker med 5-10 stykker til under 100 lappen. Del opp posen og pakk inn en og en. Duplo klosser? Fisher price figurer (e.l.), sjokolade på lørdager (om hun får lørdagsgodteri).
Gjest Sauen - preggers Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Smokker Duploklosser Lekebiler Små dukker, sånne på ca 10 cm i sånn badeandmateriale fargeblyanter Små pekebøker eller pekebilder
Blåmandag¤ Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Satser på at jeg skal klare å bestikke min på 15 mnd med rosiner og druer om hun blir sinna når storesøster får kalender og ikke hun jeg. Hun skal heller få egen kalender neste år. Så håper jeg at jeg ikke angrer på mandag... Småting min liker er: Duplofigurer, plastdyr (ku, sau, hest osv), alt som lager lyd og blinker, fargestifter..
Blue Lady Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 Takk for tips! dele opp duploesker og dyreesker var lurt! Kan jo forsåvid pakke inne rosiner og havrekjeks også da!
tre små... Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 jenta mi var 17 måneder i fjor.. og hun måtte jo få når storesøster fikk! hadde blitt skrik her også hvis ho ikke hadde fått.. også syns jeg det var koselig å lage til henne også noe av det ho fikk var: - duplo lego (delte opp sånne små esker med dyr og sånn...) - little people figurer - småbiler (veldig glad i biler ho se.. - ballonger - små dyr (schleich eller hva de heter) - små bøker husker ikke mer jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå