Thunderstruck Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Her er hele huset rundvasket,adventsstjerna og adventsstaken er tent,alle julegavene er ferdig unntatt barna..Og i adventstiden skal jeg bare kose meg og bake og slappe av:-))
Nicita73 Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Er det jul snart? Nei, her blir det ikke gjort mer enn det må. Skal blåse støvet av adventstaken og sette opp litt lys i kjøkkenvinduet, ellers kommer nissene(de to jeg har) frem lille julaften tenker jeg, skal ha gjester lille julaften, da tenner jeg nok litt røkelse for å få inn julelukta. Gaver har jeg ikke tenkt på en gang, men det tar bare noen timer. Huff, ikke mye engasjert, men blir forhåpentlig det når lillegutt blir litt større og vil hjelpe mamma å gjøre det koselig til jul:)
Gjest Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Har ikke gjort en ting, uten om bestille noen julegaver og er ferdig med 5 advents kalendere..
Gjest Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Det er lenge igjen til jul da:) Har ikke begynt ennå...
~sjiraff~ Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Rundvaske 1 mnd før jul? Da blir det jo møkkete igjen innen jula er her ) Ellers skal ikke adventstjerna tennes før på søndag. Har lyst til å pynte mere, men her skal tradisjonen følges. Ikke no juksing )
Pocoyoツ Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Har fått opp gardinene, stjerner og staker blir satt opp i morgen kveld, tennes på søndags morgen. Ellers har jeg ikke bakt, ikke kjøpt julegaver, men har laget pakkekalender til 3åringen. Lillesnuppa på 11 mnd får ikke'no. Har bestillt bilde-kalender for 2009 til besteforeldre og oldeforeldre, så når de kommer er jeg igang, iallefall. Mannen kommer hjem fra båten på søndag, så i neste uke kan han ha ungene mens jeg begynner med julegavene. Huset pyntes til jul lille julaften.
Alba44 Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Ferdig med alle gaver, begynt å skrive julekort, laget kalender til lillegutt og mamma&pappa ) I desember skal jeg bake og kose meg.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Jeg er nesten ferdig me djulegavene, mangler vel tre stk eller noe. Kalendergavene ligger klar til mandag. Idag har vi baka over 300 julemanner(skal gi bort en del til besteforeldre av meg som ikke klarer å bake selv). Tenkte å ha opp litt adventspynt imorgen siden vi er borte søndag. Å vaske ned huset gidder jeg ikke før nærmere jul, vaske hver uke uansett, og det er en mnd til jul, så da føler jeg bare det blir skittent igjen:)
Gjest Skrevet 28. november 2008 #10 Skrevet 28. november 2008 alle julegavene er ferdig julekorta er klare.. skrevet på konvoluttene i dag. Men kan jo ikke sendes/gis enda. har hengt opp julegardiner og vaska stuevinduer i dag... må få opp adventsstakene og sånn.. men det fikser jeg på formiddagen på søndag.. da kommer juleduker og litt røde telys opp også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå