Trebarnsmamma30 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Var ute å reiste fra torsdag-søndag sist helg, var i grei form da.. Men merket at jeg var begynte å bli ganske slapp utover dagen på søndagen, men tenkte jeg bare var sliten etter turen. Men nå har vi vært hjemme i fem dager, og hele uken har jeg vært helt ekstremt slapp..håper hver morgen at jeg skal være bedre, men neida. Blir veldig varm og uvel når jeg prøver å gjøre noe. Har ikke feber eller noe. Orker omtrent ingenting..enkle ting som klesvask og rydde ut av oppvaskmaskinen må jeg psyke meg opp til halve dagen..blir sliten bare av å skrive dette. Har vært ute av huset en gang hele uka, orker ikke gå på butikken eller noe.. Hva søren er det som feiler meg? Kom så plutselig dette her..
Trebarnsmamma30 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 Ja, har liksom bare tenkt at det skyldes at jeg er sliten å ventet på at det skulle gå over..
Nicita73 Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Har du symptomer på noe da? Hals, nese, hoste? Går jo masse om dagen, jeg har ligget hjemme et par dager, orker ingen ting, men er forkjøla, hoster masse, er tett i nese og bryst.... Men om du ikke har slike symptomer er det vel lurt å oppsøke lege. God bedring:)
Trebarnsmamma30 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 Ingen andre symptomer nei, det er det som er så rart. Føler meg syk uten å være syk på en måte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå