Gå til innhold

Hvor ofte har dere med 2-3 åringer sex????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min tror vi er så himla unormale. Lysten min er vel til ca 1 gang i uka/14. dag, han vil gjerne ha hver og annenhver dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teller 6 åring, 4 åring og 17 mnd'ing? Tja, hvor mye sex? Tydeligvis litt for mye, hehe (viser til nicket mitt ;-)). Blir vel 3-4 ganger i uken i snitt, men dette går i bølger egentlig, kan være lite en periode og daglig en annen.

Skrevet

tja...skal vi se...når vi hadde sex nå sist, var det en måned siden forrige gang

Skrevet

Syntes en gang i mnd holder i massevis jeg hihi.

Det som er normalt for en er ikke normalt for en annen, vanskelig det der.

Skrevet

har en som blir 2 neste mnd. har sex ca 3-4 ganger i uken ca.

Skrevet

2 ganger i uken kanskje.. noen ganger mer/mindre.. Har en på 8 mnd også da:)

Skrevet

har en på 4 år og en på 11 mnd..

har vel 4 ganger i uka cirka

Skrevet

Langt oftere enn dere. Fem til syv ganger i uken kanskje....Men vi har kanskje sterk lyst begge to da?! For vårt forhold er det veldig viktig med sex og jeg/vi blir grinete om det går for lang tid mellom hver gang.

Skrevet

Ikke like ofte som for 15 år siden....

Han får ta seg en tur i dusjen da vel, en gang i uken er vel bedre enn ingenting.

Kan umulig være særlig tilfredstillende å pule på noen som gjør det av plikt. Men det håper jeg for guds skyld ikke at noen gjør!!!!!!!!

Nei seriøst, man gjør det når man har lyst og det lar seg gjennomføre. Hender man har lyst, men så går det rett og slett ikke.

Skrevet

Det er veeeldig opp og ned :) noen ganger daglig i en periode, andre ganger kan det gå en uke eller to imellom... men det er fordi det blir lite søvn i perioder siden vi har en på 6 mnd også :) Før hun kom var det mye oftere, så gleder meg til hun får eget rom og sover natten rundt igjen!! ;)

Skrevet

Sånn 2-4ganger i mnd. Noe jeg syns er aaaalt for lite. Jeg blir også grinete når det går for lenge, men etter 3,5år med mannen vet jeg at det er ingeting jeg kan gjøre med det, så skal vi da fortsette å krangle om det eller skal jeg bare finne meg i det? Har valgt det siste og bruker leketøyet mitt så ofte jeg får mulighet, og tenker på at dette tross alt ikke er mannen jeg har tenkt å være sammen med resten av mitt liv. Han er en vidunderlig far og husmann, og derfor god business for meg i den perioden vi er i nå. Bytter han ut om 10-20år tenker jeg... :) Høres sikkert kynisk ut for mange av dere, men sånn er livet! Syns det er greit nok jeg...

Skrevet

akkurat det er veldig forskjellig hos alle som du sikkert forstår...

her i huset blir det vel en 2-8 ganger i måneden?

litt alt ettersom hva som foregår ellers i livet..

har en på 4 år samt en litn en på 5 mnd her..

når man er trøtt og sliten så har det ikke noe å si hvor mye lyst man har..man trenger søvn..

jeg trenger det ihvertfall..man skal jo tross alt være ansvarlige ovenfor ungene og..og det er ikke mye ansvarlig over ei som ligger og sover mens hun har ansvaret for unger.. :s

Skrevet

3-4 ggr i uka ca...Har ei på 2,5år og ei på 4 mnd;););)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...