Brenda med 2 ute Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Husker at mamma gjorde det når jeg var liten. Hun kjøpte en konfekteske eller noe sånt. Gjør man det nå for tia? Har blitt voksen jeg nå skjønner dere;-)
Pocoyoツ Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Nei, det gjør jeg ikke. Det er da vitterlig tjenester jeg betaler ganske mye for! (Iallefall renovasjon!)
ehtaner84 Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 min mann er søppeltømmer, og han får julegaver. mest fra eldre mennesker egentlig, sier han hvertfall. tenkte jeg skulle gi til postmann i år, men vet ikke hva. forslag??
Brenda med 2 ute Skrevet 28. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2008 Nå jobber jeg på et sted som har masse konfekt og annet fancy godis som jeg får god % på, så det blir nok noe fra butikken min=)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 nei, men jobbet som vaskehjelp for noen år siden (gjennom firma) og fikk flere gaver/snop fra faste gode kunder
Gjest Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Tenkte å gi postmannen ett nummer. I år igjen. Nei, jeg gir ingen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå