Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg er så stolt av meg selv nå! Har tatt av åtte kg siden midten av august. Jeg veide 83 tidligere, og nå veier jeg 75! Jeg har fortsatt en god del igjen å ta av før jeg når målet mitt, men jeg er bare så glad for at jeg får det til! :):)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Tusen takk! Det er så gøy når man ser (og merker) resultater! :-DDD HI
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Kjempeflott! Hvordan får du det til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå