Gå til innhold

GRATTIS ALVA:o)))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir spennende med nr fire da! Skjønte det ikke var helt planlagt, og enda veldig ferskt - men en koselig førjulspresang da;o) Når ca blir termin da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med nr 4 på vei :)

Skrevet

Takker :-) Nesten litt flaut hvor mange tråder med nicket mitt det plutselig ble her nå *rødme*

 

Vet ikke helt når terminen blir, rundt 10-12 august tror jeg. Får bare håpe jeg slipper å bli skikkelig kvalm da, slik at jeg kan nyte julen :-)

Skrevet

Kjekt med augustbaby da;o) Ja, får satse på du holder deg frisk og fin:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...