*Rutletutt* Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Blir spennende med nr fire da! Skjønte det ikke var helt planlagt, og enda veldig ferskt - men en koselig førjulspresang da;o) Når ca blir termin da?
'utakknemlig bitch' Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer med nr 4 på vei
Gjest Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Takker :-) Nesten litt flaut hvor mange tråder med nicket mitt det plutselig ble her nå *rødme* Vet ikke helt når terminen blir, rundt 10-12 august tror jeg. Får bare håpe jeg slipper å bli skikkelig kvalm da, slik at jeg kan nyte julen :-)
Gjest Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Ne-hei, bare vent å se! Det blir gutt- så det så!!!! :-)
*Rutletutt* Skrevet 28. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2008 Kjekt med augustbaby da;o) Ja, får satse på du holder deg frisk og fin:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå