Prinsen & spiren Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg testet pos igår, i uke fire idag.. Hvordan er formen deres?=)
majamor - snart Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Hei, gratulerer:) Jeg har også akkurat testet positivt, er i uke 4 i morgen, Jeg har mest vondt i korsryggen, men også mensliknende smerter. Ellers har jeg det veldig bra. Venter liksom på flere symptomer f.eks kvalme, men det er jo ikke akkurat en ulempe å ikke være kvalm heller:)
Gjest Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Samme her, testet positivt i går kveld altså, men er bare 3+4/5 eller noe sånt. Testet positivt veldig tidlig. Var ikke planlagt dette da, men misstenkte at det kunne være noe og visste om at det var en risiko denne mnd. Foreløpig er jeg overraskende bra. Overhode ikke morgenkvalm (deilig), men litt småuggen midt på dagen, men dette kan jo fort snu da. Verker som besatt i korsryggen, må tisse ofte og er litt ekstra trøtt. Ellers merker jeg ikke noe enda.
Kinemor85 Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Jeg nærmer meg 5 uker:) Ikke hatt noe kvalme,men er mer trøtt enn vanlig,oftere sliten i korsryggen og MEGA ømme bryster
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Da jeg var 4 uker la ikke jeg merke til noe bortsett fra trøtt og sliten konstant...resten av symptomene kom 2-3 uker etterpå for fullt..men dette er så forskjellig=)
Raskatte Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Hei! Jeg er 5 uker idag og ikke veldig mange symptomer her; ømme pupper-men kjenner det mest i trapper og ved bevegelser, endel kvalme gjennom hele døgnet,litt mer sliten enn vanlig, sovner tidlig og våkner tidlig.Litt svimmelhet også, ellers ikke noe spes:)
smeltpåtjukka Skrevet 29. november 2008 #7 Skrevet 29. november 2008 Jer er i uke 5 og har nesten ikke symptomer i det hele tatt. Blir nesten litt bekymret. Rett før jeg testet meg var jeg kvalm og øm i brystene, men nå har det gått over. Er sikkert veldig individuelt hvordan man reagerer på graviditeten. Kan være at det melder seg for fullt etterhvert, eller at jeg bare er heldig Men må innrømme at jeg er redd for at det ikke skal være noe der. Flere som har det slik som meg??? Hilsen nygravid for første gang og ny bruker her inne
augustbarn09 Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 Hei! Jeg er i uke 5, fikk positiv test i går, så alt er veldig nytt:-) Jeg har gått i en liten uke nå å vært småuggen, ikke helt hatt matlyst. Vi hadde bursdagsselskap i går for mannen og da hadde vi sjokoladekake, jeg elsker normalt dette, men orket nesten ikke tanken på å spise det, veldig rar følelse....Ellers har jeg litt småømme bryster, men ikke mer enn hva jeg normalt har når jeg har mensen, men det blir sikkert en forandring på det nå.....
♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 Hei Jeg er i uke 4+2, og har de siste 10 dagene vært nokså små-kvalm. Ikke så ille at jeg har kastet opp, men nok til at jeg har spist for å bli kvitt kvalmen. Synes det er vel tidlig å være kvalm, med forrige var jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt, kun litt i uke 8-10.... Jeg er også litt småtrøtt, men ellers fin form. Inge ømme bryster her,
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 Hei:) Jeg er 4+6, og har ikke så veldig mange symptomer. Av og til vondt i korsryggen, ømme bryster og mye vondt i hodet.. Ellers er jeg i litt uggen form, men ikke noe særlig kvalm.
lioness* Skrevet 30. november 2008 #11 Skrevet 30. november 2008 Er 5+5 i dag, og kan ikke si jeg har veldig mye symptomer enda. Hadde trodd jeg skulle bli segneferdig av trøtthet og få eksplosive bryster, men jeg føler meg nesten som vanlig. Har en del menssmerter fra tid til annen, murringer og små krampeaktige tak. Noe stikninger i egglederområdet iblant og litt sånn ca ved livmoren. Ømme bryster, blitt litt ømmere de siste dagene, men jeg kan fint sove på magen og slikt. Hovne brystvorter. Null kvalme og ikke spesielt trøtt egentlig heller. Kanskje bittelitt trøttere enn vanlig. Men det kan jo forandre seg!
Månestråle73 Skrevet 30. november 2008 #12 Skrevet 30. november 2008 Jeg er et sted mellom 4-7 uker og merket de første symptomene med mye luft i magen og ømme bryster for 3 uker siden. Dette ga seg litt i forrige uke, men brystene er fremdeles litt ømme når jeg tar på de. Har også hatt mye stikking i eggstokk (bare den ene siden) og kjent pressing i livmoren. Dette har blitt bedre de siste dagene. Er overhodet ikke kvalm(heldigvis!) og føler meg i fin form, bortsett fra at jeg ikke kan trene/løpe/gå fort ,-da merker jeg det med én gang i magen og får tidvis blødninger.
CiljaS Skrevet 30. november 2008 #13 Skrevet 30. november 2008 Hei! Ikke tatt test enda men er akkurat over i uke 4, men altså 3+1. Kjenner at jeg er gravid som de 2 forige gangene. (Resultat et barn og en SA) Og vet nøyaktig når befruktningen skjedde. Veldig ømme pupper. Og det har jeg aldri ellers. Litt svimmel, men ikke kvalm. Det er vel uansett for tidlig om det kommer. Skal vente en uke minst før jeg tester meg, om jeg klarer... Hehe.
D.Duck Skrevet 30. november 2008 #14 Skrevet 30. november 2008 Ikke så mange andre tegn enn søvnløshet (Våkner opp av dyp søvn og er bare fullstendig klar i hodet. Umulig å sovne igjen. Men det som verre er: Hissig. Synes jeg farer opp for den minste ting (skammer meg).
SuPeRmAmMa;) Skrevet 30. november 2008 #15 Skrevet 30. november 2008 jeg er i uke 5, ingen symptomer, kun vond korsrygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå