Gå til innhold

Hehe.. I barnehagen fortalte de meg at mini...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde noe ganske artig i dag. Han er 17 mnd og i dag klarte han å få opp ytterdøren. Utenfor er det en liten rampe ned og så et kort stykke med asfalt og så kan man gå opp en ny rampe til en annen avdeling. Mini åpnet ytterdøren og sprintet ut og den voksne som oppdaget det etter, tok bare på seg skoene først. Da hun og en annen kom ut i døråpningen og hune ene begynte å løpe etter ham, stod han øverst på den andre rampen og hoppet opp og ned mens han begeistret klappet i hendene og ropte "Heia, heia, heia!" til hun som kom etter han. De bare knakk sammen i latter sa de, og jeg måtte le godt selv også. Synes jeg ser ham og dem for meg, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe Så herlig =)

Skrevet

Han er helt herlig :-) De sier at han er avdelings lille sjarmtroll, er alltid noe han sier eller gjør som de bare må fortelle når jeg henter ham, men denne synes jeg var utrolig bra selv da *ler fortsatt ved tanken* Vi ler mye av ham hjemme også egentlig for han snakker ganske mye for alderen og sier så utrolig mye rart. Har jo tre barn, og er like glad i dem alle, men det er ikke tvil om at mini er den med mest humor av dem.

Skrevet

Takk for det :-) Som den helt objektive mammaen jeg er så er jeg selvsagt helt enig i at han er veldig skjønn og nydelig *glise*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...