Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 7 uker til termin, hele underlivet er megahovent og rødt av tyngden fra livmoren. I tillegg har jeg UVI OG en massiv soppinfeksjon som ikke akkurat bedrer saken - det klør og gjør vondt og alt tyter ut på sitt motbydelige vis! For ikke å snakke om de fire druestore hemoroidene som gjør det til en lidelse å gå på dass. Sikkert en mnd siden sist vi hadde sex, og i denne tilstanden blir det minst tre til før han får nærme seg. Faen i helvete alt man skal plages med i et svangerskap!!!!!!!!!
brooklyn Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Been there, done that. Du har min aller aller aller dypeste sympati! Får håpe det ordner seg kjapt etter fødselen!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 jeg ler meg i hel!!!!! jeg også har akkuratt det samme som deg, utenom at jeg bare har en druestor hemoroide, og ikke 4! ikke har vi hatt sex på leeenge heller! og ikke får han nerme seg før underlivet er i sin vanlige ikke-gravide tilstand!!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Åh, nå lo jeg godt. Sorry, men Er jo faktisk litt godt å se at vi er flere ....!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Jeg hadde kjønnsvorter på slutten av mitt svskap, og fordi jeg fikk sånn penslingskur som bokstavligtalt etset bort både vorter og hud i en cm omkrets, hadde jeg det IKKE godt. Grøss Jeg skammet meg så at jeg ikke turte fortelle sambo om det, så jeg led i stillhet. Nå vet jeg jo at man kan ha viruset i kroppen i årevis, og som regel kommer det når man er gravid pga nedsatt imforsvar.. Men det var fælt!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Har det på akkuratt samme måte som deg!! Utenom at jeg har ikke mere enn 1 hemoride, men har 2 stoore åreknuter (Ja, faktisk!) på "musa" som gjør at den ser missdannet ut! Hvordan i alle dager skal vi føde med alle disse plagene?? Er jo vondt bare å tørke seg etter jeg har tisset fordi jeg er så hoven og øm etter gjentatte sopp infeksjoner.. Dritt altså! Stakars mannen min, han har ikke fått seg noe på 2,5 mnd han. Og det kommer han heller ikke til å gjøre før etter jeg har født!(Han har selvfølgelig fått masse kos ellers da;) 5 uker igjen her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå