lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 gutten min på 16 mnd kastet opp i hele senga nå. han har ikke spist noe siden lunsj idag.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 JAAAA, iallefall på sunnmøre så tipper resten av landet har det også...Hatt den i huset ei uke nå...
Leandermamma Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Ja, og den varer leeenge.... Lillemann og pappaen hans lå strykeflate med diare og oppkast i en uke...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2008 ååå neeeiiii! og jeg som skal på julebord imorgen. håper ikke lillebror på 2 mnd også blir syk. da tror jeg ikke far vil ha begge gutta alene imorra. han er nervøs nok som det er for å ha begge alene for første gang, hehe!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Om det går???? jeg er inne i min tredje helg med omgangssyke på unga..blir GAAAAAL av spy og bæsj snart
SokkeLaila Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 ..i Fredrikstad også.. :S Her har vår lille spydd i hele kveld.. Alt hun har drukket har bare kommet opp igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå