Gjest Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Har de siste dagen begynt å svette ekstra mye...klarer ikke gå i andre ting enn t- skjorter når jeg er på jobb....er skikkelig flaut...ingenting hjelper. Føler jeg går å lukter og er ekkel hele dagen...:-( Ingen har nevnt noe men syns selv det er ubehagelig...pleier ikke få svetteringer og div, men nå kan jeg ikke gjøre noe fysisk uten at t-skjortene mine blir våte....Noen andre som merker noe lignende?? Kan liksom ikke skifte 2-3 ganger til dagen på jobb.....da vi jo de jeg jobber med tro at jeg har klikket!
Gjest Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Er det bare jeg som har disse hormonplagene??
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Titter inn fra 2 trimester=) Jeg hadde d akkurat likedan i de første ukene...da jeg forsat jobba,,svetta som en gris..følte jeg ikke kunne bevege meg engang uten at jeg bynte å svette...d er jo vanlig å svette mer nårman er gravid=) D du kan gjøre er å kjøpe deg sånn spesiell deo på apoteket som skal gjøre så du ikke blir våt under amene når du svetter..kan hjelpe mye når man er på jobben =)Hukser ikke helt hva d hette men du må ikke være redd for å spørre dær=)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 jeg har det sånn..eller.jeg fryser,men føler jeg lukter svette hele tiden.. er skikkelig ubehagelig.. går på badet for å vaske meg,har med en deo i veska og bytter genser gjerne 2 ganger i løpet av dagen..men føler det ikke går lang tid igjen før jeg lukter.. de på jobb vet jeg er gravid da.. har en jobb der jeg står innenfor intimsonen til kunden hele tiden,så føler det er ubehagelig selv enkelte ganger..
Gjest Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Takk for svar, skal komme meg på apoteket snarest!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå