heisand? Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 med bf, sønnen vår på 15måneder. vi skal treffes hver lørdag fra 11-14 og trenger tips til hva vi kan gjøre de tre timene? og en annen ting, er det bra med babybio på saga kino, er det noe for oss i hverdagen?
'utakknemlig bitch' Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Gå tur? leke på lekeplassen? Men jeg er nysgjerrig på hvordan møtet ditt gikk idag jeg, gikk det bra sånn som jeg sa?
heisand? Skrevet 28. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2008 vel vel bra og bra? hm... bf kan ringe eller sende sms når som helst at han vil møte sønnen sin og vi skal møtes hver eneste lørdag i tre timer. filleren, jeg ser bf ofte da... er jo ikke kjørester da. skal i nytt møte i slutten av januar, så blir det overnatting. gruer meg så vanvittig mye. mekler bryr seg ingen ting om at bf drikker seg så full at han sovner på sofaen... ikke heller at bf ikke har vært til stedet på 3måneder. følte meg som en idiot som tok det opp, når mekler ikke bryr seg. bare til det beste for bf... så jeg er lei meg, dette gikk ikke bra:(
'utakknemlig bitch' Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Nei så trist å høre. Men, du vet du kan stelle deg på bakbeina sant? en mekler kan ikke tvinge deg til å ha samvær med mindre du ønsker det. Da må det faktisk rettens vei med en dommer. Mener jeg ganske bestemt. Så lenge du har informasjon om at pappaen drikker og ikke har kontroll så ville jeg holdt tilbake så lenge som mulig. Evt klage til sjefen til meklingspersonen deres, eller noe sånt, så kanskje dere kan få en som bryr seg?
heisand? Skrevet 28. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2008 problemet ligger jo når bf sier til meg at det er normalt å kunne ta seg et vinglass eller to etter ungen har lagt seg. men han drikker seg full når ingen ser det, han lyver noe vanvittig mye. hvorfor jeg lar bf få det som han vil er fordi jeg er så redd for å gå i retten å miste ungen helt. uff er så lei meg...
'utakknemlig bitch' Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Det gjør du ikke med mindre det er helt ekstreme tilfeller der det er noe iveien med deg eller noe. Har du fult foreldreansvar eller er det delt mellom dere? Er også en mulighet å kontakte barnevernet. De er der for å hjelpe med sånne ting
heisand? Skrevet 28. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2008 jeg tror jeg har 100% foreldreansvar. men om jeg kontakter barnevernet, vil de da sjekke litt ut om bf drikker og komme på besøk til meg for å se hvordan jeg er? eller hvordan kan de hjelpe meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå