Miss Impatient Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Da melder jeg meg trygg og glad inn her! Har IKM i morgen - testet allerede første gang på søndag med first respons test, som viste en svak positiv test. Var litt redd for at dette skulle være en kjemisk graviditet, men tok en ny test på mandag som viste sterkere strek, og i kveld tok jeg en CB og den var så positiv som det går an å bli! Jippi :-D Føler meg ganske gravid også må jeg si - og det er ikke på en god måte... er helt utslitt, stuptrøtt, svimmel og har voldsomme humørsvingninger - så stakkars samboeren min sier jeg bare...hehe... Men herlig er det uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå