Gå til innhold

Hei alle sammen:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da melder jeg meg trygg og glad inn her! Har IKM i morgen - testet allerede første gang på søndag med first respons test, som viste en svak positiv test. Var litt redd for at dette skulle være en kjemisk graviditet, men tok en ny test på mandag som viste sterkere strek, og i kveld tok jeg en CB og den var så positiv som det går an å bli! Jippi :-D

 

Føler meg ganske gravid også må jeg si - og det er ikke på en god måte... er helt utslitt, stuptrøtt, svimmel og har voldsomme humørsvingninger - så stakkars samboeren min sier jeg bare...hehe...

 

Men herlig er det uansett!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...