Lellemor Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 MÅ se etter hver gang jeg er på do (ca 20x) for dag..=) hehe, jeg er rar !! blir like skuffet hver gang jeg ikke finner NOEN ting... vil jo at noe skal skje snart...... blir sååååå lei... må dere titte ?? =)
Ragdoll Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 JA! Men så blir jeg ofte i tvil om det bare er tykk utflod eller om det faktisk er slim! tror ikke det har vært slim til nå iallefall.. hehe..
Gjest Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 sambo tok meg på fersken i å stå med hodet langt nedi do,han lurte fælt på hva jeg holdt på med Jeg leita etter slimproppen vel
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Kjenner meg igjen der, ja! Har sett et par dråper, men det er en stund siden nå...
Lellemor Skrevet 29. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2008 Hehe, glad jeg ikke er alene =) =) =)
November nurk, i Desember Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Er det tegn når det bare er seigt slim også? Trodde det skulle være litt blod i det? Jeg har slimet veldig de siste 4 dagene. men ingen tegn på fødsel her altså. Går med magen på knærne snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå