alvesol:) Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 har funnet ut at jeg ha en sjalu kollega , som ikke unner meg atjeg gjør en god jobb og blir likt av de andre pasientene. (jobber i helsevesenet) Jeg er positit\v og snakker ikke bak ryggen på noen i miljøet. Jeg vet jeg er godt likt av de andre og de respekterer meg. Jeg er ganske fersk på avdelingen og jeg har blitt godt mottatt av alle Borsett fra ei dame som jeg vet liker meg godt, men unner meg ikke at jeg får anerkjennelse fra den jobben jeg gjør. Hun skal liksom være nr. 1 på jobben og er veldig dominant. Hun er ca. 10 år eldre en meg, Hun skal hele tiden stikke litt kjepper i hjulene på meg, med ting og tang. Jeg lukter det bare. akkurat som hun skal kokurrere med meg på en måte. flere som har opplevd slike ubehageligheter? og hva gjorde dere ?
Gidder ikke! Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Hev deg over det, smil og fortsett å være hyggelig!
nicknavn Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Har nettopp begynt i ny stilling og ny etat i kommunen, der møter jeg en med samme utdannelse som meg og jeg tror hun føler at jeg på en måte tar hennes plass i hiarkiet. Jeg er 10 år eldre enn henne og har lengere praksis. Når andre spør meg om råd, bryter hun inn og ofte sier hun "slik ville ikke jeg ha gjort". Hun kan svare feil på en del medisinske spørsmål og komme med råd som ikke er forsvarlig. Så jeg har faktisk måtte si ganske klart og tydelig i fra at det hun sier er feil og henvist til litteratur om det skulle bli usikkerhet omkring det. Jeg tror ikke jeg står høyt i kurs hos henne, noe jeg ikke bryr meg om, siden jeg vet at andre liker meg godt og for at jeg er faglig dyktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå