Gå til innhold

Hva tenker dere når man skriver "julegardiner"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker ikke nødvendigvis gardiner med nisser o.l på..

Regner med at mange, som meg, har bare enkle røde gardiner også..

Dere som svarer "aldri i livet julegardiner i mitt hus", åssen gardiner har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker gode, gammeldagse kjøkkenrutete. Linfarget strie eller lin. Jeg har ikke typiske julegardiner nå, men ett par tynnslitte, eldgamle i hjemmevevd lin skal opp. Med hjemmebrodert engelsk blonde. Kid kan gå hjem å legge seg:)

Skrevet

Jeg har sagt at jeg kunne tenke meg julegardiner om jeg fant noen jeg likte... det har jeg hittil ikke funnet.

Helt røde gardiner ville ikke blitt pent her. Da jeg tenker på julegardiner tenker jeg røde gardiner med eller uten stæsj på.

Men har jo sett at det har kommet i andre farger også med stjerner o.l. Men altså hittil har jeg ikke sett noen jeg liker.

Selv har jeg hvite tynne gardiner med litt svart mønster på. Elsket de da jeg kjøpte de, nå 5 år senere synes jeg de er drit kjedelige.

Skrevet

Mine julegardiner er LEKRE! Har tre liftgardiner med litt svakt gullmønster på, og til de store vinduene har jeg dyprøde fløyelsgardiner. De forsvinner i januar alle sammen, og blir byttet med lysere gardiner.

Cafe-gardiner ser du aldri i mitt hus. Aldri.

Skrevet

Alt fra nisser, kristorn, stjerner og julestjerner til enkle røde gardiner.

Jeg synes sjeldent det passer inn og så finnes det mange stygge, men kanskje det vil dukke opp en dag. Har helt vanlige lyse lingardiner og liftgardiner på kjøkkenet. Elsker å pynte til advent og jul, men synes det fort blir over the top og så er jeg litt lat:)

Skrevet

Jeg har helt røde gardiner med hjerter på(tror jeg) eller er det stjerner,øhh

Skrevet

Når du skriver "julegardiner" så tenker jeg røde gardiner, gjerne med blonder, nisser eller julemønster.

Jeg har selv julegardiner på kjøkkenet og de er ensfarget røde, kjempefine synes jeg ;-)

Skrevet

Aldri julegardiner i mitt hus :-)

Vi har ikke gardiner, vi. (Med unntak av rullgardiner på soverommene):

Skrevet

Tenker ikke på gardiner med nisser eller annet julemønster, men gardiner som henger oppe i jula, og ikke resten av året. Trenger ikke nødvendigvis å være røde heller.

Vi har ikke julegardiner, men tenkte å kjøpe til kjøkkenvinduene.

(Er forresten café-gardiner også galt nå?! )

Skrevet

har kjøpt mine første julegardiner i år. helt enkel og rød. nyydelig farge!

Skrevet

jeg tenker røde gardiner, eller gardiner med nisser, stjerner o.l på..

selv så har jeg ( holder på å henge opp nå faktisk) panellengder som er røde med noen hjerter på..

Hva er cafe gardiner...???

Skrevet

Jeg har beuge gardiner med dompapper på på kjøkkenet. Kjempe koselige og julete for meg. På stua har jeg røde panelgardiner med hjerter på og og tynne hvote innenfor. Sååååå koselig her når jeg har fått de opp i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...