Gå til innhold

Oisann..... ALVA skal du ha nr 4????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spurte jeg om istad også, og det skal hun. Det var visste en ..Oisann!...

:o)

Skrevet

Takker :-)

Jeg er egentlig ikke helt missunnelig selv heller, hehe... Var jo ikke helt en ønskesituasjon dette, men tenker at jeg må bare bli vandt til tanken og da var det like greit å forandre nicket og venne seg til å skulle være gravid igjen ;-) Er bare i uke 4 da, testet positivt i går kveld.

Skrevet

Håper du får et fint svangerskap:) Satser på en liten rosa jeg da.... selv om du ikke er enig hehehehehe

Skrevet

Hadde jo selvsagt vært kos det også, men er overbevist om at det er gutt, så klarer liksom ikke se for meg noe annet :-)

Skrevet

Vedder i mot:) Blir det jente skal jeg sende deg det første rooooooosa i posten:)

Skrevet

Venninna mi sin oisann(gravid etter han steriliserte seg, burde lest at en må bruke prev i 3 mnd) Det ble en jente så du skal aldri si aldri ;0)

Skrevet

Nei, kan jo ikke være bombesikker, men føler det bare på meg liksom :-) Vet jo at det er mange som får ulikt kjønn på nr 4 selv om de tre første var av samme kjønn, men tror nok dette er gutt som de andre jeg da.

Skrevet

Hehe... Ok, det skal jeg huske! ;-) Men blir nok ikke noe av det da...!

Skrevet

oisann! Stusset litt på nicket:))

GRATTIS!

Skrevet

Takk :-)

Var det beste nicket jeg klarte å komme på, hehe... Måtte jo få ham med i det også, ikke bare de andre ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...