Gå til innhold

blir så sliten av musikken til naboen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

det startet da det ble slutt mellom han og samboeren. det er musikk hver eneste helg. begynner da han kommer hjem fra jobb i 16.00 tiden fram til søndag morgen når festen er ferdig.

han har selvfølgelig pauser fra rundt 5-6 tiden om morgenen og fram til 12 på formiddagen når han må sove litt så er det på`n igjen.

jeg har sagt fra så mange ganger at jeg syns ikke jeg kan si det mer.

bassen er det verste.. den dunker i ørene hele tiden. våkner av det om natta til og med.. er så slitsomt!!!

han spiller oxo i ukedagene når han kommer fra jobb men heldigvis ikke midt på natta..

utrolig slitsomt når man veit man skal opp i 6 tiden med emilie..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva, da synes jeg det er helt kurrant å ringe på til naboen. Si at du vet at det ikke er din sak og at det selvsagt ikke er opp til deg å bestemme, men musikken (bassen) er så voldsomt at du/dere sliter med å sove, så kanskje han kan være så snill å dempe det litt om natten? Synes i hvertfall ikke det er frekt å si dette.

Skrevet

Skjønner godt at det er slitsomt. Og det er frekt og ubetenktsomt av naboen. Si fra igjen. Og igjen. Klart og tydelig.

Skrevet

jeg har sagt fra til han mange ganger.. rett til han og på mld.. gikk i klassen hans før så veit godt hvem han er.. så jeg snakka med han når han kom hjem fra jobb en dag. først spurte jeg om han hørte dårlig med litt morro stemme.. så sa han at det ikke var meningen å forstyrre så han skulle dempe seg.

men det varte nøyaktig i 2 dager så var det på`n igjen.. lot det gå noen dager tilfelle han skjerpet seg, men nei..

så jeg spurte om han kunne dempe musikken litte grann med vennlig tone.. og det funket til neste dag igjen.. jeg kan ikke gå å ringe på eller sende mld hver eneste dag..

merkelig at de andre naboene godtar det syns jeg.. det er utrolig høyt så de må jo høre det..

Skrevet

Å, så ikke at du hadde sagti fra. Nei da er det værre. Ringe politiet og rappotere bråk en kveld? Neida, kan jo ikke det heller. Vet ikke jeg, du har min medfølelse i hvertfall.

Skrevet

Hvordan bor dere?

Hvis det er sameie eller borettslag ville jeg tatt kontakt med styret å bedt de ta opp saken med han, hvis han leier kan man kontakte huseier.

Vi hadde i vår bygård noen som bråkte mye, tilslutt ble det tatt opp med utleier som tok affære.

Skrevet

det er nok ingen å ta kontakt med.. han har kjøpt en enebolig

Skrevet

Oj! Da må han spille høyt siden dere da sikkert også bor i enebolig.

Det hjelper sikkert litt å lukke vinduene mot han.

Ellers må du prøve å spleise han med en singel venninne så han blir sofagris igjen!

Skrevet

Si fra, og fortell hvordan du har det!

Skrevet

neida, vi bor i 2 mannsbolig =) det er ganske nærme.. vi bor rett over veien for han og JA han spiller sinnsykt høyt.. mamma som bor 50 meter unna hører han godt hun og.. har selvfølgelig lukket alle vinduer ellers hadde vi fryst ihjel her =) hehe..

Skrevet

Bor dere i hver deres enebolig, og det høres såå godt?

Be han om å komme inn til deg og høre hvordan det virkelig høres ut når han spiller som han pleier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...