Gå til innhold

Da er det klart til advent:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vasket huset i dag og hengt opp julegardiner og julestjerner, men skal ikke tenne dem før på søndag.

La liksågodt på juledukene også jeg. Pleier egentlig ikke pynte før lillejulaften, men i år skal vi feire jul hos min familie og blir borte hele julen og romjulen. Drar oppover den 19.des. Så jeg la liksågodt på dukene for kosen sin del.

I kveld skal jeg lage deigen til julemenn og snuppa og jeg skal bake i morgen, det blir kos, gleder meg:)

Gjorde meg ferdig med alle julegavene i går, så i advendtstiden skal vi bare slappe av og kose oss.

Kjenner kroppen er sliten nå, og bekkenet er kaputt, men har jo ikke noe mer som jeg MÅ gjøre nå, så håper det blir bedre bare jeg får slappet av litt.

Deilig å sitte i sofaen med beina på bordet og vite at alt er ryddig, reint

og klart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du er da! :) Jeg har det så travelt med skoleposjekt, så har ikke fått tid til noenting...har kjøpt noen småting til lillegutt sin adventskalender..men thats it! Hvordan er formen din nå da? Husker du var en av dem som var minst like kvalm som meg.. :S Her er det morgenkvalme og kveldskvalme.. men har energi på dagtid :) så det er deilig!! Nå er det bekkenet som dummer seg.. og jeg har klart å falle og forstue symfysen, så det var jo festlig :(

Skrevet

Hadde lovet meg selv om å være ferdig med alt inne 1.des i år.

Nå skal jeg bare slappe av og nyte tiden frem til jul.

Kvalmen er bedre, men ikke borte:(

Klarer fortsatt ikke svelge mitt eget spytt uten å bli kvalm og brekke meg. Er fortsatt sykemeldt og kommer nok til å være det frem til jeg går ut i permisjon.

Har ikke så mye overskudd, sover stort sett til kl 12 hver dag, og må psyke meg opp når jeg skal noe spes og må ut av huset.

Sliter også med bekkenet, går til fysioterapeut og håper det skal holde seg nogen lunde stabilt i 3 mnd til...hehehe, men er værre enn i forrige svangerskap.

Klarer ikke helt å nyte dette svangerskapet, alt er vondt og slitsomt, og at kvalmen aldri gir seg tærer veldig på humøret.

Blir ikke flere barn på oss nei, dette gjør jeg ikke en gang til, 2 ganger får holde.

Hvordan klarte du å forstue symfysen da snuppa?

Skrevet

Skjønner godt hva du mener med at alt er tungt.. blir ikke flere barn her i huset heller..!! Lurer på hvordan kroppen skal klare 3 mnd til :S

Humøret mitt svinger veldig alt etter formen... men har faktisk hatt en ganske grei periode nettopp :) Helt til jeg falt på isen!! ..det var da symfysen røk..kjennes ut som symfysebeinet er knust. Manuellterapeuten sa det er forstuet og at jeg bør skaffe meg bekkenbelte for å avlaste litt innimellom..

Hvilken dato har du termin? Jeg har 19.februar.. Lillegutt på 3år har begynt å mase VELDIG om når babyen kommer!! "må jeg vente heelt til jeg er 4 år?!" Han er akkurat 3 og et halvt ved termin...

Heldigvis pleier tiden å gå fort rundt juletider.. så er vi akkurat tilbake til hverdagen igjen når terminen nærmer seg..

Du har en jente på 2 eller? skjønner hun at hun skal bli storesøster? Vet dere hva dere får? Vi får en gutt til :)

Skrevet

Uff da, det med symfysen din hørtes ikke mye bra ut, får bare håpe det leger seg fint.

Snuppa vår fylte 2 år nå i november.

Har termin 5.mars, vet ikke hva det blir, vil ha det som en stor overraskelse denne gangen, er siste sjangsen vi har til ikke å vite.

Vet ikke hvor mye hun forstår, hun kommer ofte bort og drar opp genseren min og kjenner og stryker på magen.

På morgenen synger vi sanger for babyen i magen og hun har begynt å late som hun er baby.

Krabber rundt på gulvet og sier dadada...hehehe, er så søt atte:)

Hun har kjent babyen sparke og da så hun ut som et stort spørsmålstegn...hihihi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...