Gå til innhold

Drømmehagen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hjemme er det Drømmehagen som gjelder over alt om dagen. Bare jeg sier "Hinkel-Pinkel" begynner hun å synge og danse!

 

Har tatt ut tegninger og sanger fra NRK-sidene.

 

Men er det noen som vet hvor man får kjøpt litt Drømmehagen-stæsj?

Tror det hadde blitt supre julegaver!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

 

Ja her i gården er det også utrolig poppis. Det er helt topp når det kommer på tv hver dag. Ja vi vil også ha tips om det f.eks fins på DVD. Begynner å bli litt lei TeleTubbies jeg da så godt å få byttet det ut med noe annet, he he

Skrevet

Hei!

Benedicte har også hatt dilla på disse små. Hun er ikke like ivrig nå.... Men skal si det var høydepunkt når det ikke gikk så ofte. Benedicte elsker jo tv, velger dvd filmer selv. Og der er hun en meget bestem frøken, vet akkurat hva hun vil se.... er litt søt når hun går i dvd hylla og vurdere nøye før hun bestemmer seg...

 

Brio butikkene har jeg sett noe drømmehagen stæsj...så løp og sjekk

Skrevet

Ja, her i huset er Drømmehagen også den store favoritten. Fra kun å se noen minutter barne-tv kan hun nå sitte og se hele Drømmehagen.

 

Vet dessverre ikke noe om slike effekter.

Skrevet

Hei.

 

Søkte litt på nettet og fant ut at den heter In the night garden og er opprinnelig engelsk serie. På www.play.com kan man få kjøpt både dvd'er og annet stasj til overkommelige priser. Til og med under tollprisene. Så tenkte å teste ut det.

Skrevet

Camilla digger også drømmehagen, men ikke alltid hun har tid til å se hele episoden hehe

 

Men Emil og Pippi derimot er UTROLIG fasinerende for henne, hun sitter som klistret så lenge hun får lov hehe

 

Skrevet

Camilla digger også drømmehagen og lyser opp som ei sol når hun hører musikken :-)

 

men det er ingenting som slår Emil i Lønneberget og Pippi Langstrømpe, da sitter hun klistret helt til vi skrur av :-)

Skrevet

Her hjemme er det jeg som synes at Drømmehagen er morsomt, Sebastian er overhodet ikke interessert:)

 

Den eneste gangen han kan sitte stille i mer enn 2 minutter og se på tv er tidlig lørdag eller søndag morgen og han ikke har våknet helt, og kun hvis det er noen spennende dyr på Discovery eller National Geographic.........

 

 

Skrevet

Tobias er også en fan av Drømmhagen. Når kjenningsmelodien kommer, hviner han av glede og danser og hopper rundt på gulvet :-) Han liker spesielt toget, eller puff-ti puff-tut tut som han sier :-)

 

Jeg lurer også på om jeg skal kjøpe noe Drømmehagen leker til jul.

Får ut å kikke litt og se hva jeg finner :-)

 

  • 1 måned senere...
Skrevet

Endelig! I går fikk vi tak i figurene i Brio butikken.

 

Drømmehagen er fortsatt poppis her hos oss, så litt stæsj må vi jo ha!

 

 

Skrevet

Så gøy. Da blir det sikkert noen ting å kjøpe til bursdagen her i gården.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Vår jente på 16 mnd er ogås svært opptatt av Drømmehagen! Som du nå kansje vet så har BRIO bamsene og små figurer. Ett andet tips er å feks bruke noen av de tengingene du har tatt ut fra NRK og bruke som mal for figurer av stoff du kan sy på feks. en kjole eller genser, ettersom det også er så spennede med motiver!

  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg var på Europris i dag og der hadde de faktisk noen plastleker fra drømmehagen, husker ikke alle men ihvertfall MakkaPakka. De hadde bamsefigurer av Makkapakka, HoppsiDaiiisy og HinkelPinkle de kostet 99 pr stk. Men om det er orginalleker vet jeg jo ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...