Gå til innhold

Off :( søtsug :S


GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har så mye søtsug for tiden, noen som har gode tips? Eg er så oppjidd over meg selv :( , eg er 27+3 idag, og har lakt på meg 5-6 kg etter at vekten begynte å øke rundt uke 17. Det er jo ikke mye eg har godt opp til nå, men tror vekten kommer til å gå mye mer opp nå når det blir jul, å vertfall siden eg har fått det søtsuge :o hoffhoff, skuffet over meg selv, er nøtt til å kjerpe meg! Noen i samme situasjon og noen med godt tips kansje? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tar du vitaminer? Mener det er magnesium som skal hjelpe mot søtsug.

Ellers kan du jo kutte opp mye frukt og kose deg med - vi er som barna, spiser mer frukt hvis det er kuttet opp!!!

 

Ellers kan du kose deg med godteri =) er vel lov det også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...