Gå til innhold

Alva!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, er du gravid?!

W O W =)

Regner med det var din reaksjon også og mer til. Men wow! Hehe. Får ihvertfall nok å henge fingrene i, om du ikke hadde det allerede, hehe.

Får virkelig si gratulerer da! Og så være så flåsete og si " da satser dere vel på jenta da, denne gangen...?"

Mener jeg husker at du skrev et innlegg om at du kanskje trodde du var gravid, men at det var helt utrolig dårlig timing eller noe sånt.

Hvor langt er du på vei?

(jeg har det med å bli veldig engasjert i folk jeg ikke kjenner;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Ja du kan trygt si at reaksjonen min var litt i den gaten, sammen med noen mindre pene ord ;-) Begynner så smått å gå opp for meg nå da.

Faktisk var en av de første reaksjonene mine å si "4 gutter...4!!!! 4 gutter!!!", så er rimelig overbevist om at det er gutt igjen ja. Kanskje like greit, jeg kan liksom gutter ;-)

Jeg er ikke langt på vei, fant det ut i går, så uke 4 vil jeg tro? Terminen er vel litt ut i august en gang.

Skrevet

Merker jeg blir litt svett på dine vegne, hehe.

Og det er vel stor sjanse for at det er en gutt nr 4., sånn er det vel bare. Kan snart starte et lite fotballag dere nå;)

Spennende da!

Skrevet

vesle Oisann...hihihi:-D

Gratulerer Alva:-D

Skrevet

Ja mannen min spøker jo med dette hele tiden, så nå får han visst viljen sin, hehe... Like greit det, så får jeg meg litt fritid mens han spiller fotball med alle gutta ;-)

Skrevet

Takk Monajenten :-)

Var det beste jeg kom på. Tenkte først på "shit...!", men det ble liksom så negativt. Vesle Oisann... var litt mer koselig.

Skrevet

Greit med litt fritid når man har 4 under 5 (?) år;)

Jeg har foreløbig bare én gutt og må innrømme at jeg har et stort ønske om ei lita tulle neste gang. Jeg som egentlig synes det er teit med rosa i ALLE nyanser og fasonger, som helst liker litt kjønnsnøytrale farger, VET at jeg nok kommer til å ende opp med endel rosa hvis jenta skulle komme en gang.

Det er jo litt festlig hvis dere skulle få ei jente denne gangen, det vil jo på en måte være noe helt nytt. Og tenk så heldig å ha 3 storebrødre da:)

Nå kommer jeg sikkert til å følge med på når du skal på UL, spennende!

Skrevet

Hehe... da må du nok vente lenge, det er jo en evighet til den tid. Joda, klart jeg ville nok valgt å ha begge deler dersom jeg kunne velge, men nå er jeg sikker på at det blir gutt og da er det helt greit, vet jo at vi lager skjønne gutter ;-)

Eldstemann er 6 år da, så såååå tett blir de ikke. Blir vel ca 6 år og 10 mnd mellom eldste og yngste dersom dette går bra.

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Fantastisk!! Gutter er en bra ting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...