Spira31 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 stygge tanten kommer og enda en gang svidde tester og jeg er IKKE gravid:( jeg har kanskje ikke prøvd så lenge som alle, men begynte før sommeren å tenke på nr to.. og hadde jeg blitt gravid denne gangen hadde det blitt likt som for 2 år siden gravid og med termin i august...arh. Vet jo at det er mange av dere som ikke har et barn engang og at jeg ikke har så mye å si...men tårene triller og jeg er bare lei meg nå jeg tar ekstra multivitamintabletter hvor det er 400 folat i og alt mulig bra, har også wild jam og bidronninggelekapsler i skapet og så tar jeg omega-tabletter.. mannen tar ektra multi som har ekstra sink i seg og omega-tabletter... må vi ha sex hver dag fra når tanten drar sin vei for at det skal klaffe! Har aldri prøvd el-tester, orker ikke å stresse med det, men siste syklusene har vært på 27-28 dager. arh. sukk. unnskyld dere.
auro Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Ikke stress. Ikke enkelt det vet jeg. Men kast alt av tester og kos dere. Jeg stresset mye de første mnd. Var inne på disse sidene hele tida, hamstret el- og gravitester. Prøvde å ha sex til rett tid og ble sur når det ikke klaffet. Så kuttet jeg ut alt, tenkte nesten ikke på det, lot bare ting skje. Og nå sitter spira. Etter en syklus med sex max tre ganger pga sykdom og mannen har vært bortreist. Livet er forunderlig. Masse lykke til
*Babyønske* Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Min lege har sagt til meg at det er ikke nødvendigvis lurt å ha sex hver dag...Hun mener det holder mere nok med annen hver dag ) Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå