Gå til innhold

Vektøkning i uke 27

GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har du lakt på deg i uke 27? eller annen uke viss du vil si det ;P

eg er 27+3, veide meg når eg var 26+5, hadde da gått opp 5 kg.. Veier meg hver helg for å passe litt på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 26+3 og har gått opp 6,5 kg.

Veier meg inn i mellom, er litt redd for å bli for opphengt av vekta så blir ikke så ofte.

Skrevet

jeg er nå på vei inn i uke 36, og gått opp litt og litt, så gått opp tilsammen 12 kg nå, ikke gått opp noe mer siden uke 29 tror jeg..

Skrevet

ned 7 kg fram til uke 22, opp tre igjen nå (uke 27), så har ikke lagt på meg noe enda! men nå stiger heldigvis vekta igjen, så er på goood vei :)

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Jeg er bare i uke 24 da, men har lagt på meg ca 7 kg.

Vannet har plutselig kommet. :(

Gikk opp 33 kg med guttungen, 3++ på ødem, så trøster meg med at det renner av i dagene etter fødsel. Mistet 17 kg få dager etter fødsel sist.

Skrevet

Jeg er 23+4 og har gått opp 7 kg. Har to barn fra før 20 kg opp med nr. 1, og 16 kg opp med nr. 2. Veide en del mer enn jeg burde da jeg ble gravid, så nå føler jeg meg som et berg. Jeg føler rompe og lår vokser like mye som magen:(, og leggene er blitt skikkelig tykke. Blir bukser i jula!

Skrevet

Uke 27. Har lagt på meg 10 kilo. De kom før uke 20.så står det stille. Magen min er veldig stor.godt over dn røde streken.Dette er mitt andre svangerskap.kiloene kom fortere denne gangen. Jeg var ikke plaget med kvalme denne gangen.Men har vært mye trøtt og svimmel.

Var litt oppbåst ,hoven i føtter og kinnene,men det er borte nå. Spiser regelmessig 4-5 måltider.går tur og svømmer litt.Håper jeg ikke går opp mer enn 5 kilo til.ikke over 20 kilo. Sist gang gikk jeg opp 14 kilo. alt forsvant en mnd etter fødselen.

Skrevet

Jeg er i uke 26+3 og har gått opp 6 kg.

Skrevet

jeg er uke 25 og har gått opp 6.. Men tror ikke det har noen betydning egentlig.. Sist hadde jeg lagt på meg 7 kg i uke 22, men tatal vekta ble på 11kg, så det er jo ikke så mye

Også har det jo litt å si hva man veier fra før da... Har først nå kommet opp på normal BMI...

Skrevet

er i uke 27+2 å lagt på meg 11 kg..=S hehe og jeg som aldri pleide å legge på meg.

Skrevet

Jeg er snart 26 uker og er såvidt i minus. Har noen kilo for mye fra før av, så jeg er veldig godt fornøyd med å ikke ha gått opp noe ennå. Driver absolutt ikke å slanker meg! Vet ikke hvorfor det er sånn, men magen vokser og ungen ser ut til å ha det helt fint!

Skrevet

Jeg er snart 22+4 og har lagt på meg 6 kg. Har ikke fått noe vann i kroppen enda. Veide 54 fra før, 60 nå, og mer blir det vel ;)

Skrevet

Er 21+0 idag.Har gått opp 3 kg hittil.Regner med å legge mer på meg fremover.Sånn var det hvertfall forrige gang.Lite frem til uke 20, et kg i uken opp frem til uke 27 sås tagnerte det gijen..Ser ut som det blir noe lignende denne gangen også!

Skrevet

er i uke 24 og har lagt på meg 10 kg. La på meg 21 kg. med første og 13 med andre. Ser ikkje lovande ut denne gangen. Sliter med bekken o armer, Så eg må holde meg mest i ro. Har masse vann i kroppen. Drikker eplecidereddik for å holde det litt ved like men er ikkje lett. Føler meg som ein hval....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...