Gå til innhold

Nå har jeg og

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillemor fordelt og pakket inn 24 kalender pakker.

Har kjøpt et legobyggesett, og jeg har da først bygget det opp, så fordelt alt i 24 små poser, og så pakket inn 24 pakker. Lillemor har satt klistremerker med tall på alle pakkene.

Eldstemann ble sur for at han ikke fikk komme inn på rommet hvor vi holdt på(samboern var ute med ungene mens jeg skulle ordne alene, så ville lillemor inn fordi hun var kald) Var til eldstemann jeg pakket inn først.

Eldstemann sa hvorfor får aldri jeg hjelpe til, bare hun... Svarte da at kan du ikke tenke deg at det kanskje er deg vi pakker inn til...

Og etter det har han maset hele tiden om når vi skal pakke inn til henne. Tenker vi gjør det i kveld etter hun er i seng, det vil si snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg og eldstemann har pakket inn 20 pakker, manglet 4 pakker til lillemor.

Fulgte et tips jeg fikk her inne om å pakke inn i likt ensfarget papir og ha i en kurv. Det ble stilig. Lillemors pakker i rødt papir og eldstemanns pakker i lilla papir. Med gullhjerter på hvor jeg skrev tallene.

Man bruker vel ikke bånd på pakkene?! Tror kanskje det blir stiligst uten.

Skrevet

Hva har du pakket inn da? Kommer du med noen tips? Jeg har ikke fått handlet mine enda

Ville tro det var stiligst uten bånd. Og barna mine liker ikke bånd uansett

Skrevet

Til eldste har jeg kjøpt et legobyggesett, han får litt hver dag som han kan bygge opp litt etter litt.

Til lillemor har jeg kjøpt over en lang periode; en kopp, hårstrikk, hårbøyle, blyant, farger, et sett med lue, hansker og sjerf, får det over 3 pakker. Vaskeklut, pannebånd, blokk- slik med "bilde" på, små ark(huff jeg er dårlig å forklare), en rosa bitteliten biler lommelykt. Tror det var noe mer, men jeg husker ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...