Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Heisann:) Har lest litt frem og tilbake. Så vidt jeg har forstått det, så skal denne være lukket når man er gravid? Den åpner seg i forbindelse med eggløsning, mensen og fødsel? Men hva med de som har mensen og er gravid? Da må den åpne seg?? Vil så gjerne være gravid, men nå er tappen mer åpen enn den har vært på lenge, og det tyder vel bare på at tr er på besøk:( Arg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå