Honningmelon Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jenta mi på omtrent akkurat 2 år har aldri villet sove i bhg, hverken i vogn eller seng. Så det de har gjort i bhg, er at de har lagt henne i vogna så hun får hvilt litt. Til å begynne med hvilte hun i 30 min-1 time, men nå har jeg fått inntrykk av at hun hviler 20-30 min bare. Og det går helt fint på kvelden om hun ikke hviler i det heletatt også. Hjemme sover hun på dagen innimellom. Ikke hver dag. Hadde dere fortsatt med hvilen, eller hadde dere kuttet den ut?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Åssen går det på kvelden NÅR ho hviler da? Hvis det går bra, så ville jeg latt ho hvile.. Det er sikkert bare deilig å slappe av litt, det gjør jo vi også =)
Honningmelon Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 Går helt fint OM hun hviler også. Ingen forskjell. Kanskje vi skal fortsette, selv om det er bare 20 min innimellom.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Hadde bare latt henne få ha den hvilen, så lenge hun vil selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå