Gjest Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Etter å ha sett Sykehuset på tv3 igår, har jeg fått skikkelig lyst til å føde i badekar når den tid kommer.. Er det noen som vet om SSK gir en mulighet for vannfødsler? Håååper det:)
Avokado Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Beklager å måtte skuffe deg. Men, de utfører ikke vannfødsler i kristiansans. De har bare et rom med badekar. Førstemann til mølla. Du kan sitte i det tiden før som lindring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå