Gå til innhold

Dere som skal gifte dere i juni/juli neste år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det er fryktelig liten aktivitet på Bryllupsdebatten, så jeg spør her..:

Meg og min samboer skal gifte oss 27.juni 09 og hadde avtalt med en kamerat av han om at han skulle være kokken vår, da han jobber på en fin restaurant her i byen (kr.sand) tenkte han å skaffe råvarene via jobben og ta det derfra. Nå viser det seg at han ikke jobber der lengre, og jeg er jo selvsagt kjempebekymra.. Har dere middagsplanene i orden ?

Vi hadde enda ikke avtalt menyen med ham, men jeg har mast og mast på samboeren min om at han må få tak i denne kameraten sin så vi kan få gjort det. Han (kameraten) har ikke svart hverken på meldinger, telefoner eller facebook. Jeg holder på å bli gal:(

Jeg føler jo vi må få det i orden snart?? Vel er det noen måneder til, men jeg liker å ha orden på ting, så er jo ikke rart jeg begynner å skjelve i støvlene..:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal jo ha det på ett hotellnorge i lillesand så menyen er ikke klar enda fordi vi ikke har hatt avsmakingen på de rettene vi vil smake. Vi skal på bryllupsreise rett etter helga den 18 juli 09 selv ellers skulle du fått låne min mann, han er også kokk:) Hvor skal dere ha det? Jeg har litt kontaketer i bransjen på sörlandet, hva er det dere önsker dere av mat osv?

Skrevet

Vi skal ha festen på Strandpromenaden:) Gleder oss såå!hehe

Har lyst på litt annerledes middag, ikke stek liksom, hehe:) Vi snakka med han kokken om at vi ville ha villsvin med ovnsbakte små poteter og masse grønnsaker, men ser virkelig ut som om den planen går i vasken.. Blærh..:S

Til forrett hadde vi tenkt å ha blomkålsuppe (helst mammas, for hun lager verdens beste;), dessert har vi ikke helt bestemt oss for enda..:)

Skrevet

Ja strandpromenaden er kjempe fint:) Vi så på det vi også! Det er ikke så stort kjökken på strandprom. Så det er jo en fordel at maten kan lages ett annet sted og holdes varm så man kan lage de siste sakene der. Jeg vet at klubben selskapslokaler er stengt i juli, du kan jo ta kontakt med de kokkene som jobber der, kanskje de er intressert i å ta jobben + at det er flinke på store selskaper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...