Gå til innhold

Blir så redd av dette her....noen som kan hjelpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til legekontroll for 2 uker siden (i uke 15) og da hørte han hjertelyden med det samme... Denne uka ( uke 17) har han forsøkt 2 ganger, men ikke hørt noe! Legen sier det er helt normalt, men skjønner jeg blir bekymret. Skal få komme tilbake på mandag, og hvis ikke han finner han da, drar jeg på volvat og tar ultralyd! Noen som har opplevd noe lignende???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedd det samme med meg, men jeg syntes det er bedre å dra til jm å gjøre dette enn hos lege, for de er ikke like flinke til å finne hjerte lyden, så kanskje du heller skal ta å bestille time til jm.. :) Det går nok bra skal du se :) Lykke til :)

Skrevet

Devar en god idè...takk for tipset!! Var det ikke noe galt med barnet ditt, selv om de ikke hørte hjertelyden?

Skrevet

Hei , dette er nok ganske vanlig. Jeg har mitt 4. svangerskap og opplevde dette for første gang nå. Ble veldig urolig, men det kom av den enkle grunn at morkaka lå foran på magen denne gang ( sa jordmora i uke 19). Er i uke 26 nå, og fortsatt vanskelig å finne hjertelyden, men sparkene sier sitt. Kos deg så godt du kan og gled deg til sparkene begynner,( De er også svakere denne gangen pga morkakas plassering :-) ) Lykke til !!!!

Skrevet

nei for han hadde lagt seg litt annerledes slik att det ikke var lett å finne hjertelyden.. :)

Skrevet

Har ikke opplevd dette selv, har nettopp fått høre en kjempe fin hjertelyd for første gang nå for noen dager siden. Jordmor sa at det ikke var sikkert hun fant den, det kommer helt ann på hvordan fosteret ligger. Så da vil jeg egentlig tro den lille i magen din har snudd seg litt siden sist og dermed kan ikke hjertelyden høres ;) Hun sa dette var vanlig og vi skulle ikke bli skuffet om vi ikke fant lyden.

Skrevet

Hurra!! I dag hadde "pipa" en annen lyd ja:-) Først hørte vi bare hjertet mitt, men SÅ hørtes verdens nydeligste lyd, i hvertfall i en mammas ører:-)

Skrevet

hei, så bra at du hørte hjertelyden i dag:) det samme skjedde med meg da jeg var 20 uker på vei. ble sendt til a-hus på ultralyd, og alt stod bra til. de har jo fortsatt ganske god plass, så de rører mye på seg, og smetter fort unna=) men er alltid guffent når du ikke hører hjertet, men går som regel bra:)

alexa

Skrevet

så flott :) det er ein fantastisk lyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...