Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Tenker på gonorè eller klamydia. Det kan jo være en infeksjon i urinrøret, men det får vel ikke menn av andre grunner enn smitte så vidt jeg vet?? Han skal få dra til legen på mandag, men jeg vil gjerne konfrontere han med om han har vært utro, og da vil jeg gjerne vite om det er omtrent garantert eller om det godt kan hende at man får sånn svie uten å ha blitt smitta med noe..... Jeg har ingen symptomer, og har aldri vært utro, forresten.. PS!! Dersom legen hans skriver ut antibiotikaa til oss begge, er det da ensbetydende med at han har vært utro????
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Det kan jo være andre ting enn en kjønnssykdom. Nyrestein er jo ikke godt. Og urinveisinfeksjon ol kan det vel kanskje være. Jeg har hatt klamydia og jeg merket ikke noe ubehag når jeg tisset. Har dere begge sjekket dere for kjønnsykdommer før? Rett før eller etter dere ble sammen? Hvis dere har gjort dette og ingen av dere hadde noe sykdom, og han har det nå, så da vil det vel si at han har vært på andre.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Trenger ikke vært utro av den grunnen. Kan jo være sopp el. Er det urinveisinfeksjon ville jeg kreve grundigere sjekk bare fordi menn egentlig ikke skal få det. (selv om det skjer "relativt" ofte) Har dere vært sammen lenge? Han kan ha blitt smittet før han møtte deg uten at han/dere har hatt noen symptomer. Venninnen min hadde klamydia i 2 år uten å merke det. Han hun var sammen med var jomfru da de ble sammen, og hun hadde bare ligget med en tidligere. Og før du anklager for utroskap er det greit å se hva slags type antibiotika du får. Noe feks flagyl mot bakteriell vaginose da skal jo også mannen behandles selv om dette ikke anses som kjønnsykdom - eller smittsomt. Sopp skal jo også behandles av begge..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 høres mest ut som en urinveisinfeksjon, det er gaske vanlig. Klamydia gir sjeldent symptomer, det som er farlig med den. be han bestille en time hos legen du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå