Gå til innhold

God helg.........:-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og takk for sist, dere som var på treff, det var så hygglig :))

Dere er en sabla koselig gjeng, det må jeg bare få sagt, håper det blir flere treff !

Skal på kurs i helga, lørdag og søndag fra kl 10-20.

Gleder meg sånn, og kanskje blir det et par gl.rødvin lørdagkveld, med to gode venniner. Har veldig overskudd etter en slik lang kursdag.....(er jo meditajsonsliknende "greier!)

Kos dere alle sammen, hva dere enn skal gjøre. Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god helg til deg og alle andre sier jeg også .0)

God helg alle sammen, nå er det snart advents tid !!!

Skrevet

Åh kos deg på kurs i helgen!!! Deilig med kurs hvor man virkelig kan gå inn og kjenne etter og se hvem man selv er. Og ikke bare høre om hvordan alt annet er:-)

Det å lytte til indre stemme/intuisjon er en undervurdert skatt og det går fint an å trene seg opp til å bruke den i alle sammenhenger i livet. Det er spennende og utfordrende. Mer utfordrende enn alt annet!

Når man lærer seg å bruke det bevisst, så blir man mer trygg på seg selv, på hvem man er og på hva man bruker energien sin på.

KOS DEG!!!

Skrevet

God helg til deg også:-)

Så fint at dere hadde en koselig treff. Jeg skjønner ikke hva som skjedde med meg. Men jeg blir fullstendig ute av verden når jeg jobber netter. Jeg pleier ikke å glemme sånne viktige saker som treff med alle dere. Men det gjorde jeg allikevel:(

Kos deg på kurs:-)

Skrevet

Hei igjen og takk for sist, ja det var kjempehyggelig:-)

Du er nok ferdig med kurs du nå.... Her har helgen ikke vært god (spysyken er ikke noe å stå etter)

Men håper kurset var bra og at du fikk utbyttet av det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...