'utakknemlig bitch' Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Hvor har du fått det ifra? koster da ikke penger å åpne en konto i banken!!!??
Pocoyoツ Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Ja, en depositumskonto koster penger å opprette.Hvorfor vet jeg ikkje Leieboeren vår betalte kr 400,- da han flyttet inn i sommer.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 28. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2008 Leste det her inne en dag,men har aldri hørt om det før..
AnTiLoPeSvIn Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 despositumskonto koster penger å opprette ja. forskjellige priser fra banker til banker. har mitt i dnb nor, kostet 500 kr. MEN det er leietakeren somskal betale det! står i husleieloven paragraf et-eller-annet. men 800 hørtes drøyt ut
Gjest Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Husker banken sa til meg at dette er huseier som skal netale, så jeg har aldri betalt for en slik konto. Er noen år siden da, kostet 550,- på den tiden.
mamma`n til nurk Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Hvor mye det koster er jeg ikke sikker på, men det er huseier som skal betale for å opprette kontoen, og leietakeren som skal få rentene på depositumspengene. Slik var det iallefall sist jeg sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå