*LillaMeg* Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Har et litt teit spørsmål.. Hehe.. Når dere har sex, pleier du og tørke deg der nede da? Etterpå.. Og vis man gjør det, er det mindre sjanse for og bli gravid da? Jeg pleier alltid og gå på do etterpå, også tørke meg.. (mer en bare vanlig dotørk) Haha, kom til og tenke på det igår at det kanskje ikke var så lurt.. Men vet jo ikke om det har noe og si.. Og pleier dere og gjøre alle de tingene som er anbefalt?kjerringrådene..? Som og ligge på en pute, bena høyt osv.. ?
tuninna ♥ 2pp Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Jeg legger meg på ryggen med et håndkle under meg, og sånn ligger jeg til dagen etter. Da renner det ikke ut. Har av og til en pute under rompa den første halvtime hvis vi ligger å koser etterpå. Men skal vi sove med en gang ligger jeg bare på ryggen med håndkle under meg. Hvis du går på do og tørker deg rett etterpå renner jo mesteparten av sæden ut....
3+1=<3 Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 jeg pleide å gå på do etter at vi hadde hatt sex..men forrige måned lå jeg med pute under rompa en halvtime etterpå...men gikk ikke på do før morgen etter pluss at vi prøvde det tipset om at dama skal komme etter samleie... vet ikke om noe av det funket..men nå har jeg en positiv test =)
*LillaMeg* Skrevet 28. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2008 Det med hånkle var jo en god ide.. skal huske det neste gang.. Har og tenkt at det renner ut.. :s Men jeg må jo veldig på do og da.. haha.. må vel bare holde meg..
*LillaMeg* Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer. Det må jo ha hjulpet..
tuninna ♥ 2pp Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Jeg er også sånn som må på do etter sex, men jeg bare holder meg så lenge jeg klarer. Den første timen er uansett viktigst. Og så øker det sjansen om du kommer samtidig med han, fordi sammentrekningene hjelper spermen oppover
*Babyønske* Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Jeg ligger også natten over, ligger med pute under rompa en stund, også tar jeg litt papir i trusa sånn at det ikke blir så mye søl...hihi Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå