mozell Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Altså... Skal en liksom kjøpe både den Jul i Blåfjell-julekalenderboka OG Barne-TV-kalenderen for å få noe utbytte? Fikk ikke sett så nøye på dem, men skjønte at man kunne putte det man fikk i Barne-TV-kalenderen inn i Blåfjell-kalenderen eller noe i den dur. Eller så er det jo selvsagt jeg som har misforstått (høyt sannsynlig slik jeg fungerer for tiden). Hehe. Litt irriterende å måtte kjøpe to separate da, om det er slik de har tenkt det. Takke meg til sjokoladekalender og pakkekalender (som junior dessverre ikke får i år da mor har vært for diger og sliten til å vagge rundt og kjøpe småpresanger..)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Vi er med i 2 bokklubber, og ha fått den ene kalenderen i den ene bokklubben, og den andre kalendern i den andre bokklubben, men jeg har ikke sett så nøye på de ennå, så jeg vet ikke. Huff, det blir visst mange kalendere på mine små i år, disse barnetv kalenderne, de får ikke 2 hver, men får dele på de 2 vi har. Så har svigers sendt 2 harribo kalendere til de, så må de jo få pakke kalenderne som de pleier å få hvert år, og vi har planlagt lenge før de fikk noen av de andre kalenderne. Donald duck kalenderen har eldstemann, ja var vel det.
ana baroma Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Da går de sikkert ikke surr i dagene, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå