Gå til innhold

NRKs julekalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså... Skal en liksom kjøpe både den Jul i Blåfjell-julekalenderboka OG Barne-TV-kalenderen for å få noe utbytte? Fikk ikke sett så nøye på dem, men skjønte at man kunne putte det man fikk i Barne-TV-kalenderen inn i Blåfjell-kalenderen eller noe i den dur. Eller så er det jo selvsagt jeg som har misforstått (høyt sannsynlig slik jeg fungerer for tiden). Hehe. Litt irriterende å måtte kjøpe to separate da, om det er slik de har tenkt det.

Takke meg til sjokoladekalender og pakkekalender (som junior dessverre ikke får i år da mor har vært for diger og sliten til å vagge rundt og kjøpe småpresanger..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er med i 2 bokklubber, og ha fått den ene kalenderen i den ene bokklubben, og den andre kalendern i den andre bokklubben, men jeg har ikke sett så nøye på de ennå, så jeg vet ikke.

Huff, det blir visst mange kalendere på mine små i år, disse barnetv kalenderne, de får ikke 2 hver, men får dele på de 2 vi har.

Så har svigers sendt 2 harribo kalendere til de, så må de jo få pakke kalenderne som de pleier å få hvert år, og vi har planlagt lenge før de fikk noen av de andre kalenderne. Donald duck kalenderen har eldstemann, ja var vel det.

Skrevet

Da går de sikkert ikke surr i dagene, hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...