babylovve Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Ramlet på rumpe på vei til jobb. Hatt murringer i magen og i ryggen siden. Mulig fordi jeg ble bekymret da... Ville dere ha kontaktet lege? jeg har egentlig ikke så lyst til det... For jeg tror egentlig at fosteret ligger godt bekyttet der inne! Men er litt usikker allikevel. Er 11 uker på vei- Takk for svar!
Barbarella og froskebarna Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Hei, jeg tror det skal veldig mye til for å skade den lille ved fall på et så tidlig stadium. Jeg er på ingen måte noen ekspert altså, men jeg vet at det er veldig god plass der og at fosteret er godt innepakket i vann Det kan jo hende at det er vondt fordi at det skjer generelt mye med livmoren og den kan bli øm for din del etter et fall? Eller som du selv sier fordi du er bekymret... Men er du veldig bekymret kan det jo være verdt å ringe legen? Ikke noe særlig å gå rundt og være bekymret heller... Lykke til!
mami78 Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Absolutt ikke farlig for fosteret! Er så godt beskyttet. Jeg tryna skikkelig på sykkel når jeg var 6 uker på vei, og det gikk bra. Nå tre uker senere har jeg fortsatt ont, men fosteret er det ingen fare med. Dette sa legen min...
babylovve Skrevet 29. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2008 Ok, takk for svar. Blei litt krisestemning for meg igår, for fant en dråpe blod.... Har ikke blødd før. men jeg prøver å tenke at alt er bra! jeg gråt i strie strømmer igår så er helt hoven i øynene, hi hi. Tror ikke det har sammenfall med fallet mitt, men kasnkje for at jeg var stresset... Men ønsket om en ultralyd er det nå altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå