Gå til innhold

Syk samboer... Så da må jeg dulle litt med ham!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morges våknet han enda dårligere enn i går, stakkar, og bestemte seg for å bli hjemme fra jobb. Men siden han skulle begynne kl 7 og var den som skulle åpne butikken, så måtte han ha tak i noen andre som kunne dra, og det er jammen ikke lett kl 6 om morgenen (så rart, he he). Så han måtte dra på jobb stakkar, selv om han dro hjem igjen i 9-tiden.

Da jeg kom hjem fant jeg han sittende i sofaen med teppe på seg og ullundertøy under klærne. Han fikk velge middag, og det ble cheeseburger, he he. Jeg fant fram ullsokker, som jeg kledde på han, og tullet han inn i teppe. Ordnet med varm kakao etter middag. Han hadde ikke turt å legge seg ned i dag fordi han var redd for å ødelegge nattesøvnen. Men er man syk så trenger man jo ofte mer søvn, så da han ble sittende i halvsøvne i sofaen fikk jeg han til å legge seg ned på sofaen. Nå sover han søtt ved siden av meg her, gode snille samboeren min. Senere i kveld skal han få varm melk med honning.

Det er så kos å kunne stelle litt med ham, for han ber aldri om noe selv. Ikke klager han heller, og blir utrolig takknemlig når jeg gjør litt ekstra. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så snill du er da:) godt å ha noen der når man er syk! Du får önske godbedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...