Februar-glede!!! Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hei jenter!! jeg bare må spørre dere et spørsmål... selv om det er litt personlig. I dag tidlig hadde samboer og jeg sex (hurra:-)), rett etter jeg fikk orgasme trakk livmoren seg sammen. Og på den ene siden bulte det skikkelig ut, sikkert rompa eller kanskje hodet som stakk ut. Helt merkelig!! Jeg er i uke 30. Er dette de berømte kynnerene?? Skjer/ har dette skjedd dere? Blir jo litt redd for snuppa og at det ikke er bra for henne....
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Det er ikke farlig for snuppa di! Hun ligger veldig godt beskyttet og tar ingen skade av sexen... Jeg fant dette om kynnere: Livmoren kan du betrakte som en muskulær beholder. Muskelfibrene blir hele tiden satt på strekk. De vokser og utvikler seg ettersom fosteret vokser. På slutten av svangerskapet begynner muskulaturen å øve seg opp til fødsel. Den begynner å trekke seg sammen allerede fra 6. svangerskapsmåned. Dersom du legger hånden på magen, vil du kjenne at magen blir hård i noen sekunder før den slapper av. Dette er muskelsammentrekninger eller kynnere. De blir mer og mer fremtredende og varer lengere og lengere etter hvert som du nærmer deg fødselen. Egentlig er kynnere forrier og noen kan være plaget av slike for-rier hele svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå