Globox Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hvordan går det med dere? Det ramler jo inn det ene innlegget etter det andre om positive tester, må bare få si gratulerer sååå mye til dere alle sammen!! Syns det er veldig gøy å høre om andre med ny spire i magen selv om det ser dårlig ut for min del denne pp. Har ikm i dag, ingen tr enda, pleier å være veldig presis =S Testet neg med billigstrimmel på onsdag kveld og neg cb vanlig i går morges, og jeg har litt småspotting de siste dagene som jeg pleier å få før ikm, så jeg tror ikke det er noe håp her i gården, oppdaget nå at jeg har endret nicket til 5 pp men jeg er jo teknisk ikke det før tr har ankommet Jaja, det får være.
Tweak Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Jeg har ikm denne helga, og tenkte jeg skulle teste i morgen tidlig. Hadde el-slim både forrige helg og helga før, så ikm er enten denne helga eller neste helg! Jeg kjenner stikkende murringer bak skambenet og håper at det kan bety noe! Håper at spottingen din bare er festeblødning eller noe slikt og at tr drar på juleferie et annet sted!
ønsker sårt en spire Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Eg har ikm på søndag,eller mandag.. Men akkurat no føles det virkelig som om tr e på vei :-( så har ikke klaffet denne mnd... Håper desember blir en bra mnd,da eg ble gravid sist gang
Globox Skrevet 28. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2008 Ingen mens enda her...pleier å være på klokka, men fikk mensen en dag for sent for et par pp siden (men da hadde jeg en kjemisk), så er forberedt på at det kommer imorgen. Kjenner mye murringer nederst i magen i kveld, og litt spotting på papiret fortsatt, så jeg velger å være realist enn så lenge. Men murringer skal jo være et symptom det...spotting er visst også vanlig har jeg lest her inne Uff, nei det ville vært for godt til å være sant. Spennende for dere og da! Så lenge tr ikke har kommet er det jo håp!! Får krysse alt vi har for at vi veldig snart tusler over i 1.trim =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå