MartheMor+Lillegutt Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 ...strekkmerker jenter? Og hvor langt på vei er dere? Jeg er i uke 35+3 og har ingen foreløpig. Men like spent hver morgen når jeg ser meg i speilet..hehe:)
Januarprins Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 PLENTY!!!!!!!!!!!! ser helt grusomt ut... men er for en god sak da men håper det stemmer at de blir mindre synlige etterhvert, ellers er mine bikini-sesonger lagt på hylla fikk det helt fra magen begynte å vokse, er i 35. uka nå..
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 har kun 1 lite der eg hadde percingen i navlen, ellers er eg fri for strekkmerker på magen, men har fått nåkken på rumpa av alle plasser hehe. men bedre der enn magen, den er trossalt tildekka i alle sesonger, til og med bikinisesongen ) er i veke 37 i mårra og håper magen holder seg fin i resten av svangerskapet og, men man veit jo aldri!
Skatt i magen :) Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 jeg har fått ikke så ekstremt mange ennå, men de er der og de har begynt å strekke seg huff.. jaja, arveldig sier noen at det er, det kan i grunnen stemme det, for mi mor har også mange etter hun fikk barn. men men, får kalle de for stolthetsmerker Man har jo trosalt bært frem et barn! Åhh, som jeg klør på magen, tydelig at disse strekkemerkene ikke har tenkt å slutte å strekke seg :S
MartheMor+Lillegutt Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 Stolthetsmerker var et flott navn:) Har også hørt at det er arvelig. Mamman min har mange, så spørs om ikke det dukker opp noen her også!
MintCondition Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Nei, uke 36+5 nå, ingen strekkmerker. Fikk ikke sist sv.skap heller
Maya_1 Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Uke 38, og ingen enda...men hvis det er arvelig som de sier så dukker de vel opp i stor stil snart.
Mamman til M&E Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Nei, og fikk ikke forrige gang heller så tror ikke jeg får denne gangen, har tre uker til temin
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Har fått noen små på skinka...den SVÆRE magen ser ut til å slippe unna...merkelig..men mamma og søstra fikk ikke på magen de heller så....men de fikk litt på rumpe/lår som ikke vises noe særlig..
disu Skrevet 28. november 2008 #10 Skrevet 28. november 2008 Jeg fikk masse strekkmerker med førstemann. nå venter jeg på andremann, men han ser ut som han "tar i bruk" de strekkmerkene som er der fra før. Ser uansett helt grusom ut. Strekkmerker er arvelig, på en måte, men det er hudtypen som bestemmer (den er jo ofte arvelig). Jeg har f.eks veldig tørr og "sprø" hud.Får lett arr og lett strekkmerker. Men who cares - jeg har det fordi jeg har båret fram verdens vakreste barn;) STOLTHETSMERKER JA!
2SønnerSmå Skrevet 28. november 2008 #11 Skrevet 28. november 2008 Jepp,hadde en del "tiger striper" fra før på magen,og de har strukket seg videre,siden jeg utrolig nok er større denne gang enn forrige..hehe..!! Jordmor sier jeg har masse fostervann,kan jo hende det har hatt medvirkning på "videre utviklingen" deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå