Gjest Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Tar 3-4 minutter å laste en side!! :S Det er kun på bim det er sånn, ikke andre nettsider...
flypapir Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Nei, går raskt her, men før gikk det veldig treigt. Svogeren min har installert et program som gjør at det ikke kommer opp noe reklame og det gjorde susen her hvertfall.. Husker selvsagt ikke hva programmet heter, men hvis du kjenner noen med litt peiling på data kan de sikkert hjelpe deg!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Jeg byttet nettleser til Mozilla Firefox etter tips her inne. Da kan man stoppe all reklamen, og nå går det mye fortere! Gratis nedlasting http://en-us.www.mozilla.com/en-US/firefox/security/
flypapir Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Ja, jeg bruker også firefox.. Helt supert!
Gjest Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Hm, kan jo prøve det. Men det er jo KUN inne på bim og dib... Andre sider med like mye og mer reklame går jo lynkjapt. Er det enkelt å installere firefox? Å hvis jeg ikke liker det, går det greit å bytte tilbake til explorer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå